Reklamacije

Poštovani kupci,

Vaše zadovoljstvo nam je na prvom mestu, i trudimo se da vam pružimo proizvode vrhunskog kvaliteta. Međutim, ako iz bilo kog razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom ili ako je došlo do greške, ovde možete pronaći sve potrebne informacije o procesu reklamacije.

Pravo na Reklamaciju

Svi naši kupci imaju pravo na reklamaciju u slučaju:

  • Fizičkih oštećenja proizvoda prilikom isporuke
  • Neispravnosti proizvoda
  • Neslaganja sa opisom proizvoda
  • Nedostatka delova ili pribora

Kako Podneti Reklamaciju

Da biste podneli reklamaciju, molimo vas da nas Kontaktirate:

    • Pošaljite email na prodaja@itrade.rs sa detaljnim opisom problema i priložite fotografije oštećenja ili neispravnosti proizvoda.
    • Takođe nas možete kontaktirati telefonom na 060/3323-861.

    Rok za Obradu Reklamacije

    Sve reklamacije će biti obrađene u zakonskom roku od dana prijema reklamacije. Trudićemo se da rešimo vaš problem što je brže moguće i obavestićemo vas o statusu reklamacije putem emaila ili telefona.

    Važne Napomene

    • Reklamacije koje nisu prijavljene prema gore navedenim uputstvima neće biti obrađene.
    • Proizvodi oštećeni usled nepravilnog korišćenja ili van garantnog roka nisu pokriveni ovom politikom reklamacija.

    Kontakt

    Za sva dodatna pitanja ili informacije u vezi sa reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte putem emaila na prodaja@itrade.rs ili telefonom na 060/3323-861.

    Hvala vam što ste izabrali našu kompaniju. Vaše poverenje nam je važno i trudimo se da vam pružimo najbolju uslugu.